Aprašymas
TVIRTA 1,55 KW GALIOS STIHL FS 235 BENZININĖ KRŪMAPJOVĖ
Tvirta ir galinga STIHL FS 235 benzininė krūmapjovė su daugiafunkce, dviguba dviračio tipo rankena, užtikrinanti puikius pjovimo rezultatus. STIHL 1 taško antivibracinė sistema, automatinė dekompresija ir 2-MIX variklis.
Darbinis cilindro tūris cm³ | 36,3 |
Svoris kg 1) | 6,8 |
Vibracijos lygis, kairė/dešinė su plastikiniais ašmenimis m/s² 2) | 5,1/4,1 |
Galia kW/AG | 1,55/2,1 |
Degalų bako talpa l | 0,81 |
Darbinis pjovimo plotis mm | 420 |
Triukšmo lygis su plastikiniais ašmenimis dB(A) 3) | 111 |
Garso lygis su metaliniais ašmenimis dB(A) 3) | 99 |
Garso lygis su plastikiniais ašmenimis dB(A) 3) | 99 |
CO² g/kWh | 990 |
Triukšmo lygis su metaliniais ašmenimis dB(A) 3) | 111 |
Vibracijos lygis kairė/dešinė su metaliniais ašmenimis m/s² 2) | 4,3/2,9 |
Bendras ilgis m 4) | 1,81 |
- 1) Be kuro, pjovimo įrankio ir apsaugos
- 2) K faktorius pagal dir. 2006/42/EG = 2 m/s²
- 3) K faktorius pagal dir. 2006/42/EG = 2.5 dB (A)
- 4) Be pjovimo įrankio
Standartinė įranga
- Sumažinto išmetimo variklio technologijaSTIHL dvitaktis variklis su „2-MIX“ technologija, kuri suteikia prietaisams galios esant bet kokiai traukai ir sutaupo iki 20 proc. degalų. Keturių kanalų cilindro ir degiojo mišinio recirkuliacijos junginys. Taip pat iki 70 proc. sumažinamas išmetamųjų dujų kiekis. Atitinka išmetamųjų dujų standartą ES II .
- Antivibracinė sistemaIntensyvi motorinių įrankių vibracija rankenose įtakoja rankų kraujagyslių veiklą. Dėl to STIHL gamintojas sukūrė efektyvią antivibracinę sistemą, kuri sumažina variklio virpėjimą ir vibraciją rankenose.
- Multifunkcinė valdymo rankenaLengvai ir patogiai valdoma nykščiu, vadinasi, niekada nereikia atitraukti rankų nuo rankenos
- Plačios rankenosIntensyviai dirbant plačios formos rankenos užtikrina tolygų darbą, leidžia patogiai valdyti įrenginį, kuris yra tinkamas prižiūrėti didelius plotus ir nenuvargina dirbančiojo.
- Automatinė dekompresijaDekompresijos sistema sumažina užvedant susidarantį suspaudimo slėgį, taigi, ir starterio virvutės tempimo jėgą. Tad variklį galima lengvai ir švelniai užvesti.
- Rankinis degalų siurblysPaspaudus siurblio membraną, karbiuratoriaus kamera užpildoma degalais. Todėl traukiant virvutę jau būna pakankamai degalų, kurie paskatina oro ir degalų mišinio susidarymą. Dėl to nereikia taip daug kartų traukioti virvutės.
- KompensatoriusKarbiuratoriuje esantis kontroleris neleidžia kuro mišiniui tapti per daug riebiu, kai oro filtras yra užterštas. Paduodamas kuro kiekis nustatomas pagal patenkantį oro kiekį, kuris ateina per oro filtrą. Taip užtikrinamas reikalingas kuro/oro santykis. Filtro netgi nereikia taip dažnai valyti tol, kol nekrenta galia.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.